ארוחת ערב בלתי נשכחת ברופטופ של בורג' חליפה

ברופטופ של בורג' חליפה – המבנה האייקוני והמפורסם בעולם. מסעדת הגורמה הזו מציעה תצפית עוצרת נשימה על הנוף המרהיב של דובאי, יחד עם ארוחה יוקרתית שאין דומה לה.

מה מצפה לכם בארוחת הערב?

המסעדה ממוקמת בקומה ה-152 של בורג' חליפה, והנוף הפנורמי ממנה פשוט עוצר נשימה. בזמן השקיעה, כשקרני השמש מתפזרות על גורדי השחקים והחופים של דובאי, אתם תרגישו כאילו הגעתם לפסגת העולם. במקום תוכלו להנות משתיה קלה וחמה חופשים, כוס יין ומאפים וקינוחים מצוינים ללא הגבלה.

ארוחת ערב בלתי נשכחת ברופטופ של בורג' חליפה

למה דווקא כאן?

  1. חוויית יוקרה: המסעדה מציעה לא רק אוכל אלא חוויה מושלמת שמשלבת בין נוף מדהים, שירות ברמה הגבוהה ביותר, ומנות שיוצגו כמו יצירות אמנות.
  2. מיקום שאין שני לו: גג בורג' חליפה הוא מקום ייחודי בעולם, המאפשר לכם ליהנות מהנוף המרשים ביותר של דובאי.
  3. חוויה רומנטית ואינטימית: אם אתם מחפשים לחגוג יום הולדת, יום נישואין או אפילו להציע נישואין, אין מקום טוב יותר. המלצרים המקצועיים יעזרו לכם להפתיע את בן/בת הזוג, עם אפשרות להוספת פינוקים מיוחדים כמו שמפניה או זיקוקים פרטיים.

כמה זה עולה?

החוויה כוללת ארוחה מלאה ומפנקת במחיר התחלתי של €189.72 לאדם, עם אפשרויות לשדרוג כמו מנות מיוחדות או שילוב יינות איכותיים.

למה חשוב להזמין כרטיסים מראש?

המסעדה על גג בורג' חליפה היא אחת המבוקשות ביותר בדובאי, והביקוש למקומות גבוה במיוחד. בגלל המספר המוגבל של מקומות ישיבה, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש כדי להבטיח את מקומכם וליהנות מחוויה ייחודית זו. בנוסף, במידה ויהיה צורך לשנות תוכניות, תוכלו לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני התאריך המתוכנן ולקבל זיכוי כספי מלא – כך שתוכלו להזמין בראש שקט.

איך מזמינים כרטיסים לארוחת ערב ברופטופ של בורג' חליפה?

Powered by GetYourGuide

רוצים לחגוג אירוע מיוחד?

ארוחת הערב על גג בורג' חליפה היא הבחירה המושלמת לחגוג אירועים חשובים. בין אם אתם מתכננים יום הולדת מיוחד או מחפשים את המקום המושלם להצעת נישואין בלתי נשכחת, הצוות יידע להעניק את כל תשומת הלב על מנת להפוך את האירוע שלכם למושלם.

אל תחמיצו את ההזדמנות! כדי להזמין מקומות מראש ולוודא את מקומכם בארוחת הערב הבלתי נשכחת ברופטופ של בורג' חליפה סמנו את התאריך המבוקש ואת כמות האנשים שמגיעים ולחצו על הכפתור הכחול שרשום עליו "check availability". אתם תועברו לאתר אמין ונוח לשימוש בו תוכלו לרכוש את הכרטיסים בנוחות ועם אפשרות לביטול חינם, עד 24 שעות לפני תאריך ההזמנה שלכם:

Powered by GetYourGuide

לקריאה חוזרת, לחצו על הנושא המבוקש